SEO a PPC kampaně,
přístupnost webových stránek
Pomůžeme Vám oslovit nové zakázníky efektivně a ve správný čas. Vy máte produkt nebo službu,
my znalosti a způsoby, jak ho na internetu prodat.
SEO analýza a optimalizace
-
SEO a SEM analýza
Zhodnotí on-page i off-page faktory, aby web byl plně připraven pro vyhledávače a k tomu je nutná analýza aktuálního stavu. Tím zjistíme slabiny a nutná vylepšení pro posun k lepším výsledkům.Analýzou se zaměříme na validní kód, sémantický obsah, zpracování webdesignu, správné meta značky a mnohé další.
-
SEO optimalizace
Nebo-li Search Engine Optomization provedeme podle doporučení od společnosti Google. Zaměříme se na linkbuilding (budování zpětných odkazů), klíčová slova, značku, sociální signály a další.Správná optimalizace má dlouhodobé výsledky a mluví sama za sebe.
-
Klíčová slova
Jsou důležitým faktorem pro pochopení vlastních zákazníků, podle čeho hledají Vámi nabízené produkty nebo služby. Analýza klíčových slov může odhalit myšlení potencionálních zákazníků.Je to klíč k pochopení jakým směrem uvažují Vaši zákazníci při výběru produktů nebo služeb.
PPC kampaně na míru
-
PPC kampaně
Nebo-li "pay per click" je typ reklamy, kdy platíte za skutečné návštěvníky. Výhodou PPC kampaní je okamžitý příchod nových návštěvníků a pozvednutí webu ve vyhledávání.Reklamy se budou také zaměřovat podle geografických nebo demografických kritérií.
-
Reklamní bannery
Mají za cíl zaujmout na první pohled. Jsou ideální typem reklamy pro budování jména značky "Brand" na trhu. V kombinaci s PPC kampaní zacílíme na konkrétní skupiny zákazníků.Využujeme k tomu remarketing/retargeting pro opětovné oslovení zákazníků, kteří již mohli v minulosti Váš web navštívit.
Sociální sítě
-
Facebook a Instagram
Facebook a Instagram patří mezi velmi silné a hlavně flexibilní sítě pro prograci Vaší značky, šíření povědomí o Vašich produktech nebo službách. Na Facebooku umíme Vaše reklamy přesně cílit na požadované zákazníky podle mnoha faktorů.Možnosti cílení se dají kombinovat například podle věku, lokality, rodinného stavu a další.
-
LinkedIn
Je profesní sociální síť, která propojuje profesionály z různých oborů s dalšími profesionály nebo společnostmi a umožňuje budovat profesní vztahy. LinkedIn je vítaným pomocníkem personalistů nebo lovců lebek pro vrcholné, manažerské pozice.LinkedIn je skvělý způsob, jak na profesní úrovni propagovat vlastní společnost.
Přístupnost
webových stránek
Určitou formou handicapu trpí 15 až 20 % světové populace. Jedná se tak o nezanedbatelnou skupinu
potencionálních návštěvníků webových či mobilních aplikací, na které byste měli myslet.
Jen v České republice například žije 1,1 milionu lidí se zdravotním postižením, z toho přibližně 70 tisíc osob trpí těžkým zrakovým postižením. Zmínění lidé jsou tak mnohdy odkázáni na pomoc druhé osoby. Což platí i pro obsluhu webových stránek.
Pokud bude Váš web uzpůsoben pravidlům o přístupnosti, tak výrazně lidem s handicapem prospějete a usnadníte jim činnosti, které mnohdy považujeme za běžné. Budou se moci snadno na Vašem webu zorientovat a vyřídit vše, co potřebují.
70 000 +
nevidomých osob
2 600 000 +
seniorů a invalidních osob
33% +
přes mobilní a tablet zařízení
Zákon č. 99/2019 Sb.
V roce 2019 vstoupil v platnost Zákon č. 99/2019 Sb. o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací. Tento zákon definuje, jakým způsobem musí být internetové stránky či mobilní aplikace povinných subjektů upraveny, aby osoby se zdravotním postižením byly schopny tyto stránky i přes svůj zdravotní handicap efektivně používat.
Jednotlivé weby tedy musí splnit požadovaná kritéria, díky kterým si web budou moci prohlédnout osoby se zdravotním postižením. Nicméně úprava webových stránek je ve výsledku prospěšná všem návštěvníkům.
Kromě úpravy webových stránek či mobilních aplikaci musí povinné subjekty navíc zveřejnit tzv. Prohlášení o přístupnosti. To potvrzuje soulad jejich internetových stránek a mobilních aplikací s požadavky na ně kladenými. Vzor tohoto prohlášení lze najít na webu Ministerstva vnitra.
Víte, co vše musí Váš web či aplikace splňovat? Přečtěte si seznam jednotlivých prvků, případně nás kontaktujte.
Koho se zákon týká
Zákon o přístupnosti se vztahuje na vzdělávací instituce (základní školy, univerzity apod.), státní instituce, územní samosprávní celky, veřejně výzkumné instituce i organizace dotované státem. Kompletní přehled lze najít na webu Ministerstva vnitra.
Ačkoliv hovoříme o webových stránkách, do působnosti zmíněného zákona spadají i dokumenty kancelářských aplikací (v případě, že jsou dostupné na webové stránce), intranetové systémy a předtočené audiovizuální, zvukové či obrazové záznamy.
V případě, že je obsah internetových stránek spravovaný povinným subjektem, nicméně není určen veřejnosti, pak se na něj tento zákon nevztahuje. Mezi další výjimky patří: mapy, znázornění položky sbírky kulturního dědictví, archiválie, mediální soubor s časovou dimenzí vysílaný v reálném čase, obsah převzatý z jiného zdroje.
Pokud si nejste jisti, zda se na Vás Zákon o přístupnosti vztahuje, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.